search

Magento 2 Support & Serviceavtale for din nettbutikk

Vi hjelper deg med Magento 2 support – Les mer her!

Magento 2 Support & Serviceavtale

En serviceavtale fra oss vil gi deg en økt trygghet, brukerhjelp, teknisk bistand og en effektiv nettbutikk på Magento 2. Om du skulle oppleve problemer med nettbutikken din, er det viktig at dette blir løst på en effektiv og profesjonell måte. Vi står klar til å rådig og hjelpe deg, uansett hva problemet måtte være – 24/7

Vi har lang og bred Magento 2 erfaring, og derfor har vi utarbeidet serviceavtaler med gunstige vilkår. Dette er en pakke tilpasset for nettbutikker som ønsker profesjonell og kompetent assistanse. Les videre for å finne ut hvilke fordeler våre serviceavtaler kan gi deg, og hvorfor det er lurt å samarbeide med profesjonelle når du trenger bistand.

Magento 2 support

Dette kan vi hjelpe med

Om du skulle oppleve komplikasjoner med din nettbutikk, er det viktig at dette blir løst effektivt slik at du ikke mister potensielle kunder og salg. Moo Gruppen har lang erfaring med Magento 2 support og vi vet derfor hvordan vi løser problemer på en sømløs og rask måte. Vi kan også bistå med rådgiving tips til hvordan du mest effektivt kan benytte deg av utvidelsene til Magento 2.

Av og til kan du oppleve at noen funksjoner i nettbutikken ikke fungerer optimalt. Det er ikke alltid lett å finne ut av hva den spesifikke feilen er på egenhånd, men dette kan vi hjelpe med. Vi kan også bistå og svare på generelle spørsmål angående plattformen og Magento 2. Når Magento 2 oppdaterer seg, kan det skape konflikter ved eksisterende utvidelser – dette kan vi fikse.

Vi kan gi rådgiving angående utvidelser, tjenester og andre elementer du benytter deg av på Magento 2. I tillegg vil du få tilgang på våre unike hjelpeverktøy og guider med ofte stilte spørsmål, generelle tips og manualer. Her vil du finne nyttig informasjon du kan få bruk for senere, samt lære deg hvordan du best benytter deg av Magento 2 sine funksjoner.

Kom i gang nå!

Vi tilbyr support og serviceavtaler

Slik fungerer våre Magento 2 support og serviceavtaler

Har du en Magento 2 support og service avtale hos oss, vil du raskt og enkelt få tilgang på hjelp og rådgiving. Gjennom vår supportside kan du legge inn dine spørsmål og henvendelser. Etter vi har identifisert hvor problemområdet ditt ligger, vil du bli kontaktet av en dyktig og kompetent spesialist som skal bistå deg videre.

For at du skal få best mulig hjelp, er det viktig at du legger ved så mye informasjon om problemet ditt som mulig. Gjør du dette, kan du være sikker på at du får hjelp av en spesialisert som vet akkurat hvordan problemet kan bli løst på en effektiv måte. En stor fordel med våre serviceavtaler, er at du får tilgang på guider og manualer du selv kan se gjennom.

Ved hjelp av våre innholdsrike guider, vil du stå sterkere stilt om et problem skulle oppstå. Du kan selvfølgelig også kontakt oss for rådgivning, selv om du tror du vet hvor problemet ligger. Av og til kreves det en dyktig utvikler for å fikse problemet raskest mulig.

 

Vi tilbyr Magento 2 support og serviceavtaler!

Vi er alltid oppdatert på plattformen og kan gi deg informasjon om eventuelle endringer og oppdateringer i Magento 2. Dette betyr at vi kan gi deg unik rådgivning om hvilke verktøy og løsninger som vil passe best for å bedre funksjonaliteten til nettbutikken din. Du kan alltid være trygg på at om problemet først oppstår, står vi klar til å hjelpe deg 24/7.

Vi forstår at enhver nettbutikk har unike behov, og derfor finnes det ikke en spesifikk servicepakke som passer alle. Vi har derfor utarbeidet ulike pakker med unike vilkår og hjelpe områder, slik at du kan finne en pakke som egner seg best til deg.

Med våre serviceavtaler vil du også få tilgang til nyttige guider. Slik kan du selv lære deg mer om plattformen. Kontakt oss for å finne din Magento 2 support og serviceavtale, og du kan føle deg trygg på at hjelpen aldri er langt unna!

Kontakt oss her→

Se hvorfor WordPress nettbutikk med Woocommerce er verdens beste kombinasjon!

Med en prosjektleder som følger deg som kunde gjennom leveransen og gjennomføringen av prosjektet, oppnår vi god innsikt, forståelse og kontroll.

E-handels-giganten Amazon kommer til Sverige. Hva betyr dette for norsk varehandel og din nettbutikk?