search

Nettside

Vi utvikler skreddersydde nettsider med UX og UI design,
som har høy konverteringsrate og samtidig ser bra ut.

Vi har utviklet løsninger for kunder som Fredensborg Sparebank 1, NGI og Uloba.

Vi har bred kompetanse innen custom design og nettsider som fokuserer på brukervennlighet og konvertering.

Tre viktige elementer som må med, skal man lage en god nettside:

Brukervennlighet

En nettside må først og fremst være brukervennlig. Besøkende skal raskt finne frem til det de leter og sidene skal være lette å navigere på. Vi designer alle nettsider med lav fluktfrekvens.

Det er lovpålagt at alle nettsider skal være universelt utformet. Personer med nedsatt syn, hørsel, motorikk og kognitive evner skal kunne bruke og tilegne seg informasjon fra nettsiden. Vi er gode på universell utforming, ta kontakt for referanser.

En nettside bør være responsive og tilpasse seg alle skjermstørrelser. Vi designer skisser til alle skjermstørrelser, skissene godkjennes av kunden før de implementeres og publiseres.

En nettside med god brukervennlighet bør:
Være universelt utformet
Være universelt utformet
Ha god brukerflyt

Konkurransefortrinn

Skal din nettside være konkurransedyktig bør den ha tidsriktig design. Våre designere er alltid oppdatert på de nyeste funksjonene og designtrendene. Vi hjelper dere å gi nettsiden uttrykket som best reflekterer tjenestene den selger.

En konkurransedyktig nettside må ha en tiltalende presentasjon. Vi hjelper dere med optimalisering og A/B testing for å finne hvilket uttrykk som gir flest antall konverteringer.

En konkurransedyktig nettside bør ha selgende tekst som appellerer til besøkende og får dem til å gjennomføre ønsket konvertering. Vi hjelper dere å formulere selgende, søkemotoroptimaliserte tekster.

En konkurransedyktig nettside bør ha:
Tidsriktig design
Tiltalende presentasjon
Selgende tekst

Konverteringsrate

En nettsides viktigste funksjon er å sørge for god ROI. Skal siden sørge for høy konverteringsrate, må den være synlig. Vi hjelper dere med digital markedsføring og god synlighet på nett.

En nettsiden med høy konverteringsrate må kontinuerlig optimaliseres. Vi optimaliserer siden før lansering. Gjennom vår SLA-avtale sørger vi for at nettsiden til stadighet testes og rapporterer optimaliseringsmuligheter.

Nettsider som konverterer må ha tydelig CTA. Vi hjelper dere med formulering av optimal CTA.

En nettside med høy konverteringsgrad bør være:
Synlig
Optimalisert
Ha tydelig CTA

Universell utforming

“Personer med nedsatt syn, hørsel, motorikk og kognitive evner skal kunne bruke og tilegne seg informasjon fra nettsiden. ”