search

Vår Woocommerce serviceavtale sørger for at du får assistanse og support, når du trenger det.

Vi jobber for at du skal føle deg trygg på bruken av din nettbutikk i Woocommerce og at du skal være sikret om noe skulle skje. Derfor tilbyr vi serviceavtale til deg som ønsker tilgang på vår ekspertise og teknisk hjelp om noe skulle skje.

Vi har lang erfaring med nettbutikker og Woocommerce og vet hvordan man minimaliserer nedetid og tekniske problemer. Fyll ut skjemaet til høyre om du ønsker Woocommerce serviceavtale.

Fyll ut skjemaet nedenfor, så tar vi kontakt med deg:

Vi hjelper deg å komponere serviceavtalen som passer ditt behov:

Spesifikasjoner serviceavtale:

Du må ha en aktiv Serviceavtale med Moo Gruppen for å få tilgang på support

Våre serviceavtaler inkluderer fra 0 til et ubegrenset antall support-tickets

Din prioritet i supportkøen avhenger av hvilken serviceavtale du har

Telefontid support varierer fra innenfor våre åpningstider til døgnet rundt, etter hvilken serviceavtale du har.

Arbeidstid for ordinær support er innenfor våre åpningstider

Nyopprettede supportsaker besvares innen 2-48 timer, dette avhenger av hvilken serviceavtale du har. Ordinære supporthenvendelser besvares og påbegynnes innen ordinære arbeidstider.

Arbeidstider ved kritisk support varierer fra innenfor våre åpningstider, til døgnet rundt. Dette varierer etter hvilken serviceavtale du har.

Kritiske supportsaker besvares fra innen 2 til 12 timer. Dette varierer etter hvilken serviceavtale du har.

Kritiske supportsaker påbegynnes fra innen 2-48 timer. Dette varierer etter hvilken serviceavtale du har.

Ta kontakt med din rådgiver eller fyll ut kontaktskjemaet på toppen for etablering eller oppgradering av din serviceavtale.

Vi fakturerer 1100,- per time for support og utvikling. Prosjektledelse, design og administrasjon faktureres med 1250,- per time. Les mer om våre priser her.