Alle priser er eksklusive mva. Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time. Tjenestene faktureres månedlig forskuddsvis med 30 dagers betalingsfrist.
Support og supportavtale
Alle våre supportavtaler gir tilgang til vårt ticket system og blir automatisk merket i forhold til tjenestenivå på avtale. Tilgang til supportavtale koster 990,- per mnd. Telefonsupport faktureres per 15 minutter. Supporthenvendelser registreres som 15 minutters arbeid.
SLA
Ved større arbeid med oppdateringer vil timeforbruk utover det som dekkes i SLA avtalen, faktureres med normal timepris.
Annet
Timespris på våre tjenester kan endres med 1 måneds varsel. På inngåtte avtaler gjelder inngåtte priser i 12 måneder og kan deretter endres med 3 måneder varsel.
Integrasjoner mot tredjeparter og vedlikehold av dette avtales per epost og etter behov.
Tjeneste
Support – Hastesak -08:00-16:00
–
Support – Hastesak- 16:00-21:00
–
Support – Hastesak 21:00-07:00
–
Support 07:00-16:00
–
Utvikling
Design
Prosjektledelse
Møter og administrasjon
Opplæring og workshops
Digitale markedsføringstjenester
Pris
1830,- per time
–
2460,- per time
–
2980,- per time
–
1450,- per time
–
1450,- per time
1690,- per time
1690,- per time
1690,- per time
1690,- per time
1690,- per time
Merknad
Hastesaker og akutt support innenfor kontortid(mellom kl 08.00-16.00), faktureres per påbegynt 15 minutter
Hastesaker og akutt support utenfor kontortid (mellom kl 16.00-21.00), faktureres per påbegynt 15 minutter
Telefonsupport faktureres per 15 minutter. Supporthenvendelser registreres som 15 minutters arbeid.
Hastesaker og akutt support utenfor kontortid (mellom kl 21.00-07.00), faktureres per påbegynt 15 minutter.
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time
Alt arbeid blir loggført og faktureres per påbegynte time