search

24SevenOffice integrasjon for WooCommerce nettbutikk

24SevenOffice integrasjon for WooCommerce nettbutikk

For å oppnå mest mulig automatisering for din WooCommerce nettbutikk kan nettbutikken integreres mot 24SevenOffice via en enkel integrasjon eller en toveis integrasjon. Vi har lang erfaring med 24SevenOffice integrasjoner og har dyktige utviklere som blant annet har utviklet løsninger for PwC mot 24SevenOffice. Integrasjonen vår dekker behovene for både B2B og B2C kunder. Vi har utviklet en kompleks løsning for B2B behov som også kan leveres sammen med andre B2B WooCommerce plugins som vi har utviklet. 

24SevenOffice Integrasjon dekker blant annet: 

  • Ordre
  • Kunder (toveis)
  • Kundegrupper 
  • Produkter (toveis)
  • Kategorier (toveis)
  • Returhåndtering
  • Loggføring av overføringer
  • Automatisk sending (Cron job)

Slik fungerer 24SevenOffice integrasjon mot WooCommerce:

Ordre som opprettes i din WooCommerce nettbutikk overføres automatisk eller manuelt til 24SevenOffice (flere muligheter). Produkter hentes gjerne fra 24SevenOffice over til WooCommerce, det samme gjelder kategorier og kundegrupper. Kunder og ordre opprettes som Opprettes i WooCommerce nettbutikk overføres til 24SevenOffice. Dersom du har bestilt RMA (returhåndteringsløsning) fra oss for din nettbutikk vil også kunne koble kreditnota for en ordre mot 24SevenOffice. 

Ønsker du mer informasjon om 24SevenOffice integrasjon mot WooCommerce nettbutikk? Fyll ut kontakskjemaet nedenfor for en uforpliktende prat.

 

    Digital Markedsfører Mai Lena hjelper våre kunder å øke synlighet, annonsering og ikke minst konvertering. Til dette benytter hun virkemidler som Google Shopping, Google Ads, HotJar, SEO, SEM og Instagram.