search

Vi har inngått samarbeid med Kindly – Den norske chatbot’en!

kindly

Ønsker du en smart chatbot på nettsiden din?

Hvorfor chatbot?

En sentral del av å drive nettbutikk er å generere salg – i et marked der det er kort mellom konkurrentene, og hvor kravene fra kunden stadig øker. Kunden krever velfungerende løsninger, og de krever hurtig respons på sine henvendelser. En chatbot er på jobb hele døgnet, og svarer på alle spørsmål umiddelbart. Snakk om å redusere barrierer i kjøpsprosessen.

En chatbot er ikke bare den kjappeste supportmedarbeideren du kan ha. Den er også svært effektiv når det kommer til automasjon av henvendelser. Tenk om dere kan besvare mange av de innkommende henvendelsene uten involvering fra et menneske. Hadde ikke det gjort hverdagen deres enklere?

Hvor mange enkle og gjentakende spørsmål får du ikke om frakt, retur og lignende i løpet av uken? Hvorfor ikke automatisere disse henvendelsene slik at dere sparer tid, og ikke minst at kunden får svar umiddelbart?

kindly chatbot

Samarbeid mellom Kindly og Moo Gruppen

Moo Gruppen er stolte samarbeidspartnere med Kindly. Vi har fått tillit til å levere Kindlys chatbot til våre kunder. Kindly leverer en av Nordens beste chatbot-løsninger og har på kort tid fått med store norske selskaper på kundesiden. I samarbeid med Kindly bygger vi din unike chatbot-løsning.

Kom i gang nå!

Vi hjelper deg å sette opp din chatbot!

Hvordan funker det?

kindly chatbot

En chatbot fra Kindly fungerer som en first line of support. Chatbot’en svarer på alle spørsmål den er kapabel til å besvare, og dersom den ikke forstår kundens spørsmål, så vil den enkelt og ryddig sette deg over til et menneske via Kindly live-chat.

Kindly sin Plattform gjør det enkelt for deg å drive kundeservice. Du bygger chatboten ved å bygge det vi kaller for “Dialoger”, som kort forklart er temaer som chatboten skal kunne besvare. Disse bygges ved å gi maskinlæringsalgoritmene eksempler på hvordan et spørsmål kan stilles. La oss gi deg et eksempel:

Dersom kunden har et spørsmål vedrørende fraktpriser, så kan spørsmålet stilles på mange måter. Eksempelvis:

  • Hva er prisen for frakt?
  • Jeg lurer på hva frakten koster
  • Er frakt inkludert?
  • Hva koster det å få fraktet varene?
  • Hvor mye koster levering?
  • Er frakt dyrt eller?

Disse variasjonene bruker vi som eksempler for chatboten, slik at den kan lære.

Trening av en chatbot er en kontinuerlig prosess, og innsikt fra tidligere samtaler med kunden kan brukes til å forbedre boten. Ser du at boten har vanskeligheter for å besvare et spørsmål, så kan man enkelt gi den flere treningseksempler, slik at den neste gang er kapabel til å besvare det aktuelle spørsmålet.

kindly chatbot

Om Kindly

Vi er Kindly, og vi brenner for språkteknologi og for å lære maskiner å forstå mennesker. Vi har bygget Kindly, en kraftig plattform som er enkel i bruk for å bygge intelligente chatboter, og vi tilbyr full implementering – med prosjektledelse, opplæring, integrasjoner og kontinuerlig oppfølging i samme pakke.

Koble chatboten til andre tjenester

Kindly har allerede gode plugins mot viktige aktører. Koble chatboten din mot Facebook Messenger, eller la kunden spore pakken direkte i chatten gjennom en integrasjon med Posten eller PostNord. Dette og flere andre integrasjoner gjør at Kindlys chatbot kan gjøre enda mer for dine kunder.

Moo Gruppen setter opp din chatbot

Moo Gruppen har et godt samarbeid med Kindly og hjelper deg å sette opp chatboten på din nettside. Vi gjør undersøkelser og målinger for å finne et oppsett som er unikt tilpasset deres behov. Ta kontakt for å finne ut hvordan en unik chatbot kan øke engasjementet hos dine kunder og frigjøre din kapasitet.

 Hvordan vi går frem

Basert på dialog med våre kunder kartlegger vi hvordan en chatbot best mulig kan hjelpe dere, der vi også ser på hvilke forespørsler dere får mest av, slik at vi sammen kan definere scopet til chatbot’en. Etter at planen er definert går vi over til opplærings- og byggefasen der vi sammen bygger deres helt egne chatbot. Når denne fasen er avsluttet vil dere ha en eller flere superbrukere, som sitter med kompetansen til å utvikle løsningen videre og med det gjøre chatbot’en enda bedre!

Ønsker du en smart chatbot på nettsiden din?

Med en prosjektleder som følger deg som kunde gjennom leveransen og gjennomføringen av prosjektet, oppnår vi god innsikt, forståelse og kontroll.

E-handels-giganten Amazon kommer til Sverige. Hva betyr dette for norsk varehandel og din nettbutikk?

Forretningsutvikler og partneransvarlig hos Moo Gruppen