Moderne nettbutikk utviklet for det norske markedet
Vi koblet PCKasse til Olivenlunden`s tretten fysiske butikker. Denne løsningen har lettet arbeidshverdagen til kunden ved å sørge for kontinuerlig sync av varer og gitt kunden mulighet til å kunne jobbe direkte i PCK med varelager og slipper å oppdatere sin varer flere steder.
PCK Plugin:
Vi i Moo Gruppen er stolte av å kunne levere en av Norges mest unike og flotte WooCommerce nettbutikker med et helt skreddersydd UX design. Med et ønske om å vise riktig informasjon og å sikre en optimal brukeropplevelse, har vi utviklet et UX design som er skreddersydd for datamaskin, mobil og nettbrett.
For å kunne tilby et personalisert innhold til sine brukere har Olivenlunden tatt i bruk Hello retail. Med denne tjenesten tilpasses kundereisen ved å tilby blant annet; produktanbefalinger, dynamisk søk og varsler om prisfall og forlatt handlekurv.
Les mer om Hello retail her:
Olivenlunden byttet markedsføringsbyrå til Moo Gruppen i starten av 2021 og har opplevd en svært god ROAS etter å ha flyttet digital markedsføring til Moo Gruppen og for året 2022 så er målene ytterligere økt. I et godt samarbeid hjelper vi Olivenlunden 1830 å nå sine mål med annonsering i Google og SEO.
Mange bedrifter har i den siste tiden sett en nedgang i nettsalg grunnet endringer i samfunnet. Fysiske butikker er igjen åpne og man har endelig fått muligheten til å gå tilbake til sin normale sosiale hverdag. Med dette har man sett at nettsalg har gått ned og salg i fysisk butikk har gått opp over det man lå på før pandemien. Når vi så på denne endringen så vi viktigheten av å gjøre et skifte til omnichannel og løste dette med en klikk og hent funksjon. Med denne løsningen kan kunder nå finne sine produkter i nettbutikken, se lagerstatus i de fysiske butikkene, holde av og hente sine varer i nærmeste fysiske butikk. Kundeklubb på tvers av kanaler.
Olivenlunden hadde i mange år hatt en ikke-digital kundeklubb som de hadde utfordringer med å følge opp og som var utilfredsstillende funksjonsmessig. Etter en prosess med research falt valget på Diller sitt lojalitetsprogram. Å ta i bruk Diller har vært en god opplevelse for de ansatte i Olivenlunden da det er enkelt å bruke og gir de flere muligheter til å ta vare på sine eksisterende kunder.
Les mer om Hello retail her: Lær mer om Hello retail –>
Moo Gruppen er en av få totalleverandører i Norge som arbeider med alt fra server, UX design, utvikling, integrasjon og digital markedsføring under et og samme selskap. Krissa Ludvigsen er digital leder hos Olivenlunden 1830 og er godt fornøyd med det tette samarbeidet og ser frem til et spennende år med økte resultater.