search
BLAFRE
BLAFRE

BLAFRE: Norges team av eksperter som former kvalitetsforbrukerprodukter

 

BLAFRE er et lite, sammensveiset team, flinke til forskjellige ting. Etter 17 år har de sammen lært mye om kvalitet og norske forbrukere.

Strategi

BLAFRE: Fargerik Suksess for Barn og Voksne

Unik og Populær Design

BLAFRE skiller seg ut med sin evne til å skape fargerike og engasjerende produkter som fanger oppmerksomheten til både barn og voksne. Med et skarpt øye for mote, tilbyr BLAFRE originale artikler designet for både store og små øyeblikk.

Variert Produktutvalg

BLAFREs produktspekter omfatter alt fra matbokser dekorert med ugler, rever og traktorer, til stålflasker og termoser. BLAFRE tilbyr også retro-ryggsekker, trillebager, gymbager, og bøker i samarbeid med Cappelen Damm, samt middagstallerkener og kjøkkenhåndklær. For BLAFRE spesielle anledningene har de et bredt utvalg av små og store kort for personlige hilsener.

BLAFRE: Materialer og Temaer

Produktene er basert på ulike temaer og laget av diverse materialer som metall og plast, noe som gir en rik variasjon og valgmuligheter for alle aldre.

Mål

BLAFRE: Brukervennlig og Bærekraftig Nettbutikk

Effektiv Handleopplevelse

BLAFRE tilbyr et brukervennlig grensesnitt med høykvalitetsbilder som sikrer en sømløs shoppingopplevelse. Detaljert produktinformasjon og enkel utsjekk gjør BLAFRE til et toppvalg for barneprodukter.

Fokus på Kvalitet og Bærekraft

BLAFRE produserer slitesterke materialer av høy kvalitet og unngår overproduksjon. BLAFRE legger stor vekt på at funksjonalitet og holdbarhet går hånd i hånd med bærekraft.

BLAFRE

BLAFRE: En digital løsning for å løse kundens behov

  • Magento Page builder-basert hjemmeside og noen interne sider.
  • Behov for migrering fra Magento 1 til Magento 2
  • Fremhev barneprodukter på nettstedet effektivt.
  • 24SevenOffice-integrasjon gjennom det skybaserte ipas-systemet
  • Multisite, B2C + B2B (forhandler og distributør)
  • Forhandlere kan enkelt handle med lister og bestillingsskjemaer
  • Gratis frakt-barometer implementert.
  • Tailwind CSS brukes som teknologi – siste teknologi fullpakket av funksjoner
  • Kategoriside
  • Muligheter for content management

BLAFRE hadde behov for en populær e-handelsplattform som Magento, for å øke salget og konverteringene. For å generere inntekter er det avgjørende å optimalisere nettbutikken din med populære systemer og funksjoner, slik som:

  • Kupong- og rabattkodeverktøy
  • En brukervennlig utsjekk/kasse
  • SEO-vennlig kode og layout
  • Avanserte eCommerce SEO-funksjoner
  • Rapporteringsverktøy og tilpassede rapportfunksjoner
  • En integrert blogg- eller artikkelfunksjon
  • En e-postmarkedsføringsfunksjon eller integrasjon
  • Flere betalingsalternativer
  • Mindre teknologi brukes i designet

BLAFRE: Et solid grunnlag for kontinuerlig arbeid for å holde tritt med moderne kundeadferd.

BLAFRE har med sin vellykkede migrering fra Magento 1 til Magento 2 lettet oppgraderingen av nettbutikken med et suverent resultat etterfulgt av en solid optimalisering. Våre digitale eksperter i Moo Gruppen med mange års med Magento 2 styrker veksten i salg og konverteringer hos BLAFRE. Som et resultat er BLAFRE for tiden den mest populære nettbutikken for barn i Norge.

Fremdriften som oppnås av BLAFRE er lett synlig på nettstedet med god brukeropplevelse (UX) og en sømløs handleopplevelse som hjelper deg med raske kjøpsbeslutninger.

Trenger du profesjonell hjelp med WooCommerce-tjenester, UX-design, implementering, integrasjon og utvikling, kan du besøke Moo Gruppen AS samt kontakte oss for en prat.

Kontakt oss her→

BLAFRE

Med konsistente og høykvalitets produktdata kan BLAFRE administrere produktinformasjon fra leverandører med få personer men med maksimal kontroll. PIM-systemet inRiver PMC, forsyner både eksterne og interne kanaler med verdifull produktinformasjon.

Den nye nettbutikken ble lansert med en ny grafisk profil og et nytt konsept: «Mer av deg». Et nøkkelord i denne nye merkeidentiteten er relasjonshandel.

BLAFRE

Ta kontakt for en
uforpliktende prat.

    captcha